Mededelingen April 2015

Plaats reactie
Bert-CEO
Berichten: 18
Lid geworden op: 28-12-2014 23:30

Mededelingen April 2015

Bericht door Bert-CEO » 13-04-2015 10:15

Beste Leden,

Even een paar zaken die zich de afgelopen periode hebben voor gedaan op een rijtje zetten.

Op de eerste plaats kan ik mededelen dat de Schedules, te vinden via Pilot Center in het keuze menu, weer terug is op het web, nadat deze een week of 2 off line is geweest. Er kunnen dus weer vluchten worden geboekt en gevlogen met onze ACARS.

Daarnaast valt het mij tegen dat er zo weinig mensen beschikbaar zijn om zo nu en dan eens op EHRD 1 van de drie ATC posten te bezetten. Meestal zie je daar de zelfde mensen, en dat terwijl onze groep al een respectabel ledenaantal heeft van over de 40 personen.

Daarom maar weer mijn oproep om eens te kijken of jullie ook ergens een gaatje hebben om even wat uurtjes op de ATC posten te gaan werken.

Met de Dutchfly VA hebben wij op dit moment goede afspraken tot samenwerking en betrekken wij elkaar in onze activiteiten voor wat betreft vluchten en het verzorgen van ATC op Rotterdam.

Wij zijn ontzettend blij met deze samenwerking en hiemee tonen wij aan dat wij de sprong in het diepe aandurven, zeker als het gaat om een verdere uitbreiding van deze samenwerking te bewerkstelligen.

Begrijp edchter wel dat wij niet zo maar een dergelijke samenwerking met een VA zullen aangaan.

Overigens is Dutchfly VA een gezellige groep liefhebbers en is het een overweging waard om U aan te melden als lid van deze VA. Voor meer informatie kan men terecht op de website http://dutchflyva.nl.

Dan even een het volgende:
Er zijn een aantal mensen die proberen de Rotterdam Airspace Group in het kwade daglicht te stellen door onjuiste informatie over ons te verstrekken. Wij verzoeken jullie vriendelijk om dergelijke zaken aan ons te melden.

Voor de duidelijkheid:
Ga er niet tegen in,maar geef ons gewoon door wie en wanneer dergelijke zaken zich voordoen. Dan kan per E-Mail naar bertracg@gmail.com.

Informatie die wij daar over krijgen wordt discreet behandeld en de afzender zal nergens worden genoemd.

Rest mij alleen nog om jullie een goede vlucht en fijne ATC toe te wensen.
Vriendelijke groet,

Bert Mulder | CEO Dutch Airspace

Plaats reactie